Mangler der noget på billedet???

08. maj 2019 kl. 21:52
Kontakt os hvis du også synes det er på tide at dit logo pryder arenaen!

I Stige Boldklub er vi rigtig stolte af vores sponsorer - og de gør en kæmpe forskel! Hvis du også har lyst til at være en del af rejsen, så tøv ikke med at kontakte et medlem fra bestyrelsen.

Siden vores start i 2017 er vi gået fra 0 til over 160 medlemmer, og med et flot publikumfremmøde til vores hjemmekampe, er du sikker på at dit logo nok skal blive set af mange lokale!

Foruden det sportslige, forsøger vi i Stige Boldklub at engagere os i lokalsamfundet, og vi har fra vores første år taget initiativ til at genintroducere det traditionsrige Tour de Stige, som årligt bliver afholdt med stor bevågenhed fra flere hundrede lokale. Derudover afholdte vi i 2018 - sammen med Stige Hallens Cafeteria og Stige HK - en særdeles succesfuld Tyrolerfest med 400 deltagere - det gør vi naturligvis igen!

Man kan være sponsor på mange måder, så har du en god idé til hvordan du kan blive set eller hørt, så kom endelig med den :)